قوانین و مقررات سایت کانفیگ وردپرس

1- مدت انجام خدمات

همواره سعی می کنیم تا خدمات تهیه شده توسط شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم. بسته به حجم کار و پروژه های دیگر ، هر خدمات طی 1 الی 3 روز کاری انجام می شود. همواره تلاش این است که خدمات طی همان 24 ساعت اول انجام شود.

  • در خدمات پاکسازی سایت های هک شده ، بعد از انجام بخش اصلی کار ، چندروز فرصت تست و بررسی به کاربر داده می شود تا اگر مشکلی است ، اطلاع دهند. بعد از آن اقدام به انجام ادامه کار و اقدامات لازم برای افزایش امنیت می شود.

2- نحوه انجام خدمات

در مجموعه کانفیگ وردپرس خدمات نصب ssl، پاکسازی سایت های ویروسی و هک شده و همچنین خدمات افزایش امنیت وردپرس ارایه می شود. در مورد انجام خدمات نصب گواهینامه SSL و همچنین کانفیگ امنیتی این موارد در سریعترین زمان برایتان انجام می‌شود و هیچ مشکل یا محدودیتی در سایت شما حین انجام رخ نمی دهد.

در رابطه با خدمات پاکسازی سایت های هک شده یا ویروسی ، در صورت نیاز، هنگام انجام خدمات پاکسازی، سایت شما در حالت تعمیر قرار می گیرد تا مشکلی برای بازدیدکنندگان ایجاد نشود، و بعد از پایان فرایند سایت شما برای کاربران در دسترس خواهد بود.این عمل معمولاً طی 30 دقیقه یا کمتر است.

  • تبصره 1 – در برخی ار سایت های هک شده فایل های قالب و افزونه ها نیز آلوده میشوند. ما کلیه قالب و افزونه هایی که از مخزن وردپرس (مرجع رسمی سایت های وردپرس) روی سایت شما نصب شده باشند را برایتان مجدد دانلود و اضافه می کنیم. اما اگر قالب یا افزونه ای را از جایی دیگر خریداری کرده باشید بایستی آن ها را در هاست خود آپلود نمایید تا برایتان جایگزین شوند.(در تیکت راهنمایی ارسال می شود.)
  • تبصره 2 – در خدمات پاکسازی سایت هک شده ما همه تلاشمان را می کنیم تا سایت شما را بصورت کامل بازگردانی نماییم. اما به ندرت و در برخی سایت ها که حجم آلودگی بسیار بسیار زیاد می باشد، ممکن است محتوای آن ها بصورت جزیی دچار مشکل شود که تا حد امکان سعی می شود این موارد نیز توسط کارشناسان رفع شود.(این مشکل معمولاً هیچگاه رخ نمی دهد و جای نگرانی نیست)
  • تبصره 3 – بعد از پاکسازی به مدت یک هفته سایت شما مورد بررسی و تست توسط مشتری و کارشناسان ما قرار می گیرد تا درصورت وجود مشکل سریعا بررسی و حل گردد.
  • تبصره 4 – بعد از خرید خدمات و برای اجرای آن ها نیاز است تا از طریق ارسال تیکت با کارشناسان در ارتباط باشید.
  • تبصره 5 – بعد از پایان پاکسازی سایت های هک شده آموزش‌های لازم به کاربران ارایه خواهد شد تا دیگر شاهد چنین مشکلی در سایت هایشان نباشند.

3- قوانین عودت وجه

بصورت کلی در رابطه با عودت وجه سختگیری خاصی وجود ندارد. خدمات تا قبل از انجام ، امکان عودت وجود دارد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

در خدمات اس اس ال، پس از انجام ، با توجه به خریدی که بصورت ارزی انجام شده است ، قابل عودت نیست.

در صورتی که در انجام خدمات کوتاهی از سمت همکاران پشتیبانی صورت گیرد و یا به هردلیلی که در تیکت توضیح می شود، از سمت ما مقدور نباشد ، حتماً هزینه کاربر به منظور رضایت کاربر عودت خواهد شد.

لازم است در صورتی که به هردلیلی قبل از انجام خدمات و یا طی صحبت هایی که در تیکت می شود ، از انجام خدمات توسط ما منصرف شدید ، در همان تیکت پیگیر باشید. حتماً اگر نیازی به انجام نیست اطلاع رسانی نمایید. زیرا تیکتهایی که مدتها بی پاسخ باشد ، طبق توضیحات بندهای بعدی، در وضعیت بسته قرار می گیرد و خدایی نکرده نمی خواهیم هزینه شما از دست برود. مسئولیت پیگیری و عودت این مورد بر عهده شماست.

4- موارد عمومی

به منظور انجام خدمات، لازم است که پس از خرید هرکدام از خدمات، از بخش ناحیه کاربری، درخواست خود را بصورت تیکت ارسال نمایید. مسئولیت عدم پیگیری و ارسال تیکت بر عهده مشتری و کاربر است.

هنگامی که مدت زمان گواهینامه SSL سایت شما رو به پایان باشد ما به شما اطلاع می دهیم. و شما می توانید از موضوع مطلع شوید و نسبت به تمدید آن اقدام نمایید تا مشکلی برای سایتتان رخ ندهد.

بعد از پایان خدمات کانفیگ امنیتی سایت و همچنین پاکسازی سایت هک شده برخی افزونه های حرفه ای در این زمینه برای شما فعال می شوند و می توانید به راحتی از آپدیت های رایگان آن ها استفاده نمایید و امنیت سایت خود را ارتقا دهید.

با توجه به ماهیت متفاوت خدمات رسانی در وب، کاربران قبل از ارسال تیکت برای انجام، از هاست خود درخواست کنند تا از سایت آنها بصورت کامل یک بک آپ تهیه کند.

بعد از پایان اجرای خدمات روی سایت مشتری، گزارش کاملی از موارد انجام شده در اختیار مشتری قرار داده می شود تا از اقدامات صورت گرفته آگاهی یابد.

سوالات و مشکلات مربوط به خدمات از طریق بخش تیکتینگ پیگیری می شود و مدت زمان پاسخ به تیکت ها بین 15 دقیقه تا یک ساعت می باشد. تغییر این تایم بسته به روزعادی یا تعطیل، حجم پروژه ها و موارد مختلف ممکن است کمی متغیر باشد.

همواره شماره های مجموعه و مسیر های ارتباطی دیگر که در بخش تماس با ما قرار گرفته است، برای مشاوره و سوالات قبل از خرید است. پس از خرید و موارد فنی باید در تیکت پیگیری شود که البته ما از حساسیت آن مطلع و سریع در خدمت شما هستیم.

در صورتی که به هر دلیلی پاسخ به تیکت های کارشناسان ما با تاخیر مواجه شود ، مسئولیت تاخیر در انجام پروژه متوجه کاربر است. کاربر باید همواره ایمیل های خود را چک کرده و تیکت ها را بررسی و پاسخ دهد.

عدم پیگیری تیکت ارسالی از سمت کاربر بر عهده کاربر است. ما تلاش می کنیم که با پیامک و یا روش های دیگر پاسخ به تیکت را از سمت کاربر پیگیری نماییم ، اما اگر تیکتی مدتها بدون پاسخ باشد ، مسئولیت عدم پیگیری بر عهده کاربر است.

در صورتی که تیکتی که منتظر پاسخ کاربر است ، مدت ها بی پاسخ بماند، ما ضمن اطلاع رسانی، تیکت را در وضعیت بسته قرار می دهیم. البته کاربر هر زمان تمایل داشته باشد می تواند تیکت خود را باز و پیگیری نماید.

انجام تمام این امور، در صورت حیات و سلامتی ما است و امیدواریم بتوانیم سالها در خدمت شما عزیزان باشیم.

قوانین سایت ممکن است هر چندوقت یکبار بروز رسانی شود. مطالعه قبل از خرید کفایت می کند.

keyboard_arrow_up